Video ini adalah review sebenar setelah saya menggunakan Amazfit Pace dari Xiaomi selama 90 hari. Amazfit Pace merupakan smartwatch (jam tangan pintar) / fitness band dengan function built in GPS paling murah di pasaran.

Saya kelaskan jam ini sebagai smartwatch/fitness tracker level pertengahan. Di antara mid range smartwatch, ini adalah jam yang paling berbaloi untuk dimiliki.

Ketika minggu-minggu awal Amazfit Pace ini saya gunakan, segalanya adalah sempurna. Namun setelah 3 bulan lebih, baterinya semakin merosot simpanan chargenya. Sekarang, setelah lebih 90 hari, saya perlu caj jam ini 2 kali sehari. Saya ulas dengan lebih lanjut pros&cons jam ini di dalam video. Jangan lupa tonton dan subscribe!

Video-video di dalam channel ini tidak sempurna, tetapi saya akan terus berusaha memperbaik dan meningkatkan kualitinya. Ketidak sempurnaan bukan penghalang untuk bermula, itu prinsip saya.

Saying it like it is. The videos are not perfect, but it is my aim to do only one take for all the video. I apologize for all the shortcomings.

I welcome comments, feedbacks, proposals etc either through PM or email at admin@bajetbest.com

Social Media:

Facebook :

Youtube:

Blog:

Portfolio:

#AmazfitPace #XiaomiAmazfit #AmazfitMalaysia

[compare_prices_deals]

Source

Share.
Exit mobile version